APIE SVETAINĘ
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE
MANO KLASĖ
APIE MANE
ARCHYVAS
RAŠYKITE
Kalbėk, skaityk, rašyk
Pažink, tyrinėk, atrask
Skaičiuok, matuok, galvok
Kurk, piešk, muzikuok
Pramogauk ir tobulėk
Išmaniųjų mokytojų kampelis
Įrankiai, programėlės
 
į pradžią    turinys    susisiekite
į pradžią
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE » Skaičiuok, matuok, galvok
spausdinti
Sudėtis ir atimtis

 

Skaitmeninės mokymosi priemonės - matematiniai žaidimai, užduotys, interaktyvios pamokėlės, skirtos įtvirtinti mokinių sudėties ir atimties gebėjimus.


Žaidimas Numbers Invanders lavina mokinių lentelinės daugybos dalybos įgūdžius. Prieš žaidžaint pasirenkamas veiksmas ir skaičius iki 12, priklausomai nuo to kokį skaičių norime dauginti arba dalinti.


 

 


Sudėties ir atimties sienos. Mokiniai turi kuo greičiau atlikti skaičiavimus ir paspausti reikiamą "plytą". Užduotis atlikus be klaidų, pereinama į kitą lygį, o suklydus - grįžtama į pirmą lygį.

Sudėtis


Atimtis


 


Fun4 the Brain svetainėje gausu matematinių žaidimų, kuriuos žaisdami mokiniai gali pasitikrinti ir įsivertinti, kaip moka sudėti bei atimti.

Sudėtis


Atimtis

 


Skaičiuok ir atversk paveikslėlį. Mokiniai skaičiuodami parenka teisingą atsakymą, taip atverdami kokį nors paveikslėlį. Atliekami sudėties ir atimties skaičiaviami iki 20, lentelinė sudėtis ir atimtis. Priemonė tikslinga pirmoje ir antroje klasėje.

 

Užduotys sudėties įgūdžių lavinimui:

* Pavasaris
* Automobiliai
* Pelės
* Šuo
* Burlaivis

Užduotys atimties įgūdžių lavinimui:

* Ėriukas
* Pilis
* Flamingai
* Dinozauras
* Triušiukas
* Matematinė dėlionė

 


Dinozauro dantys. Reikia parinkti teisingą atsakymą ir "išrauti" dinozaurui skaudantį dantį. Priemonėje pateikiami lentelinės sudėties veiksmai. (2 kl.)




 


Katapulta. Interaktyvi priemonė, padedanti mokiniams suvokti, kiek trūksta iki apvalios dešimties. (1-2 kl.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mumija. Atlikus sudėties arba atimties veiksmą, pažymimas kortelėje atsakymas. Tik teisingai atsakius, "mumija yra atvyniojama". Galima pasirinkti skirtingus sudėtingumo lygius. Tinka 2-3 klasėje.


 


Linksmosios mumijos. Ant sienos rodomas sudėties veiksmas. Apskaičiavus, nurodomas skaičiumi pažymėtas sarkofagas. Jei atsakymas teisingas, iš sarkofago pasirodo šokanti mumija. Atlikus užduotis, užrašomas vardas heroglifais.


Sudėtis iki 20

 

Linksmosios mumijos (2). Ant sienos rodomas sudėties reiškinys su vienu nežinomuoju dėmeniu. Jį apskaičiavus, nurodomas skaičiumi pažymėtas sarkofagas. Jei atsakymas teisingas, iš sarkofago pasirodo šokanti mumija. Atlikus užduotis, užrašomas vardas heroglifais.




 


Žmogėdra. Mokiniai atlieka lentelinės sudėties iki 20 skaičiavimus. Pirmame lygyje aiškinama, kaip atlikti šiuos veiksmus.



 


Supervėžliukas. Priemonė ("game" režimas) padės išmokti sudėti dviženklius skaičius. Tinkama 2 klasės mokiniams.



 


Kosmose. Ši priemonė moko lentelinės sudėties, kai skaičiuojama pridedant tiek kiek trūksta iki dešimties ir tada - likusią  dėmens dalį.



 


Vartininkas. Reikia pasirinkti (spirti kamuolį) tokį skaičių, kurį atėmus iš vartininko marškinėlius žyminčio skaičiaus, gautume 10.



 


Atimtis iki 20. Vaizdžiai demonstruojama, kaip atimti skaičius iki 20. Priemonė tinkama pirmokams.



 


Sudėties "ataka". Pirmame žaidimo lygyje reikia teisingai atlikti sudėties iki 10 veiksmą, antrame lygyje - lentelinės sudėties iki 20 veiksmą, trečiame, ketvirtame ir penktame lygiuose - sudėti dviženklius skaičius iki 100.



 


Matematinė "patranka". Pirmame žaidimo lygyje reikia teisingai atlikti sudėties iki 10 veiksmą, antrame lygyje - lentelinės sudėties iki 20 veiksmą, trečiame, ketvirtame ir penktame lygiuose - sudėti dviženklius skaičius iki 100. Svarbu: tinkamai sureguoliuoti patrankos šūvio kryptį bei stiprumą.



 


Susprogdink balioną. Pirmame žaidimo lygyje reikia teisingai atlikti sudėties iki 10 veiksmą, antrame lygyje - lentelinės sudėties iki 20 veiksmą, trečiame, ketvirtame ir penktame lygiuose - sudėti dviženklius skaičius iki 100. Svarbu: tiksliai pataikyti į vis pradingstantį balionėlį.



 


Sudėties robotas. Pirmame žaidimo lygyje reikia teisingai atlikti sudėties iki 10 veiksmą, antrame lygyje - lentelinės sudėties iki 20 veiksmą, trečiame, ketvirtame ir penktame lygiuose - sudėti dviženklius skaičius iki 100. Svarbu: parinkti tinkamą atsakymą, jį roboto pagalba "aktyvuoti".



 


Nusileisk mėnulyje. Pirmame žaidimo lygyje reikia teisingai atlikti sudėties iki 10 veiksmą, antrame lygyje - lentelinės sudėties iki 20 veiksmą, trečiame, ketvirtame ir penktame lygiuose - sudėti dviženklius skaičius iki 100. Svarbu: saugiai "nusileisti mėnulyje".



 


Dviženklių skaičių sudėtis, neperžengiant dešimčių (1-2 kl.) Linksmas, vaikiškas matematinis flash tipo žaidimas, sudarytas iš dešimties matematinių pratimų, skirtų tobulinti, įsivertinti dviženklių skaičių sudėties (neperžengiant dešimčių) įgūdžius.

 















 

 

Pratimus galima atlikti pasirinkus tam tikrą laiką arba neribotai.
 



 




 

Galimi du skaičiavimo variantai. A lygyje atliekama dviejų dėmenų sudėtis. B lygyje reikia įrašyti (pele parinkti) teisingą antrą dėmenį.
 



 


Varlytės. Priemonėje atliekami sudėties veiksmai iki 50, neperžengiant dešimčių. Atitinka 1 kl. programą.



 


Skaičiuok ir spalvink. Sudėk, atimk skaičius iki 10 (pirmame, antrame lygyje) bei iki 20 (trečiame-penktame lygyje) ir nuspalvink paveikslėlius.



 


Erdvėlaivių sudėtis. Reikia numušti tą erdvėlaivį, kuris pažymėtas tinkamu sudėties veiksmus. Žaidimą sudaro 9 lygiai. (Sudėtis iki 12, tinkamas pirmokams).



 


Motorlaivių lenktynės. Pirmas pasieksi finišą, jei teisingai atliksi sudėties iki 12, atskirais atvejais - iki 20, skaičiavimus.


 

Motorlaivių lenktynės. Pirmas pasieksi finišą, jei teisingai atliksi atimties skaičiavimus.



Laivų "imtynės". Nugalės tas laivelis, kuris teisingai atliks sudėties iki 12 skaičiavimus.



Laivų "imtynės". Nugalės tas laivelis, kuris teisingai atliks atimties skaičiavimus.



 


Kačiukų matematika. Laimės tas kačiukas, kuris teisingai ir greitai pagriebs du kamuoliukus, pažymėtus skaitmenimis, kuriuos sudėjus, gauname nurodytą sumą. (Sudėtis iki 12)


 


Atimties misija. Reikia numušti tą objektą, kuris pažymėtas tinkamu atimties veiksmu.



 


Ančiukų lenktynės. Tavo ančiukas laimės, jei teisingai atliksi atimties veiksmus (1 kl.)



 


Vabaliukų bateliai. Tik teisingai apskaičiavus sudėties (lentelinės) veiksmus, vabaliukai apsiaus bateliais. (2 kl.)



 


Sudėties Mahjongas.



 


Parink tinkamus dėmenis.





 


Labirintas



 


Taiklus šūvis. Sudėties ir atimties užduotys 1-2 kl. mokiniams.



 


Pingvinų sudėtis. Atlik sudėties veiksmus ir pamaitink pingvinus.



 


Užversk paveikslėlius. Atlik sudėties iki 20 veiksmus (1 kl.)

 


 


Trimatlonas. Sudalyvauk bėgimo,  plaukimo ar dviračių lenktynėse ir laimėk aukso medalį. Mokiniai atlieka sudėties ir atimties iki 20 skaičiavimus (1-2 kl.)



 


Riestainiukų varžybos. Atlik sudėties ir atimties skaičiavimus ir laimėk rankų lenkimo varžybas. Užduotys vis sunkėja. Priemonė tinkama antrokams.



 


Sudėties piramidė. Pasirink užduoties sunkumo lygį ir atlik sudėties veiksmus.



 


Stumbrų medžioklė. Rask tinkamą atsakymą - sumedžiok stumbrą. Užduotis antrokams, trečiokams.




 


Rask dėmenis, kurie sudaro nurodytą sumą. Yra galimybė pasirinkti užduočių skaičių bei atlikimo laika. Priemonė antrokams, trečiokams.

1 lygis


2 lygis


3 lygis


 


Number Pyramid. Rask nežinomus sudėties ir atimties veiksmų komponentus ar parink tinkamą ženklą ir kelliauk piramidės labirrintais.

 

 

 


Matematinis futbolas. Teisingai sudėk ir atimk.