APIE SVETAINĘ
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE
MANO KLASĖ
APIE MANE
ARCHYVAS
RAŠYKITE
Kalbėk, skaityk, rašyk
Pažink, tyrinėk, atrask
Skaičiuok, matuok, galvok
Kurk, piešk, muzikuok
Pramogauk ir tobulėk
Išmaniųjų mokytojų kampelis
Įrankiai, programėlės
 
į pradžią    turinys    susisiekite
į pradžią
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE » Skaičiuok, matuok, galvok
spausdinti
Lygtys, nežinomųjų radimas

Norėdami atverti programą, spauskite paveikslėlį

Algebros užduotis
. Mokiniai turi išspręsti lygtis - rasti n reikšmę. Skirta gabesniesiems 3-4 klasės mokiniams.



Algebros kvizas



Matematinių užduočių svetainė, kurioje pateikiama tūkstančiai reiškinių - matematinių problemų su skaičiais nuo 0 iki 9. Mokiniai turi surasti įvairiai išsidėsčiusius nežinomuosius mokiniai turi surasti ir pasitikrinti, ar nesuklydo.


Uždavinius bei jų atsakymus galima ir atsispausdinti


Katapulta. Interaktyvi priemonė, padedanti mokiniams suvokti, kiek trūksta iki apvalios dešimties (1-2 kl.).



Linksmosios mumijos(2). Ant sienos rodomas sudėties reiškinys su vienu nežinomuoju dėmeniu. Jį apskaičiavus, nurodomas skaičiumi pažymėtas sarkofagas. Jei atsakymas teisingas, iš sarkofago pasirodo šokanti mumija. Atlikus užduotis, užrašomas vardas heroglifais. (1-2 kl.)


Nežinomas dėmuo. Rasti nežinomą skaičių (dėmenį) mokiniams padės priemonėje pavaizduota skaičių juosta. (Priemonė naudojama 1-2  klasėje)



Testas. Mokiniams pateikiama 15 klausimų - užduočių su pasirenkamaisiais atsakymais. Užduotyse reikia rasti nežinomą skaičių arba nustatyti skaičių sekos praleistą skaičių.


Rask du. Paveikslėliai užsivers, jei rasi dvi tinkamas korteles.