APIE SVETAINĘ
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE
MANO KLASĖ
APIE MANE
ARCHYVAS
RAŠYKITE
Kalbėk, skaityk, rašyk
Pažink, tyrinėk, atrask
Skaičiuok, matuok, galvok
Kurk, piešk, muzikuok
Pramogauk ir tobulėk
Išmaniųjų mokytojų kampelis
Įrankiai, programėlės
 
į pradžią    turinys    susisiekite
į pradžią
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE » Skaičiuok, matuok, galvok
spausdinti
Geometrija pradinukams

Šios užduotys lavina mokinių plokštuminių bei erdvinių figūrų pažinimo gebėjimus, supažindina su simetrijos sąvoka, koordinačių plokštuma.

 

 

 

 

Shapes  - šios kompiuterinės mokomosios priemonės pagalba, mokinius supažindiname su plokštuminėmis bei erdvinėmis figūromis, erdvinių figūrų išklotinėmis.
 








 

 

 

 

 

 

 

Erdvinius kūnus galima apžiūrėti, aiškiai matyti jų sienas, viršūnes, briaunas.

 

 


Erdvinės figūros ir jų išklotinės. Nurodyk išklotinę atitinkančią figūrą.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Suskaičiuok kubelius. Kiek kubelių sudaro nurodyti statiniai? Žaidimas lavina erdvinį mąstymą.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kokios vabaliuko koordinatės? Interaktyvūs žaidimai, kuriuose vabaliuką reikia nuvesti į nurodytą koordinačių tašką.

Billy Bug
Billy Bug 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


Kampai. Šios mokomosios priemonės pagalba demonstruojami įvairūs kampai.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Geometrinių figūrų poros - reikia rasti dvi vienodas geometrines figūras.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Shape Sorter -atminties žaidimas, kuriame turite surasti dvi vienodas figūras.

 

 

 


Surask vienodas erdvines figūras. Priemonėje (rusų k.) mokiniai turi surasti skirtingas plokštumines arba erdvines figūras ir sudėlioti jas į grupes.

 
















 

 

 

 


Sudėk iš figūrų ornamentą, priešinį



 


Patiems mažiausiems. Į kokią figūrą panaši kirmėlytė?



 


Shapes game iš PBS Kids - žaidimai mažiesiems.



 


Simetrija. Demonstruojama priemonė, supažindinanti su simetrijos sąvoka.



 


Sukurk simetrišką piešinį.

 


Simetrijos menas. Sukurk simetrišką piešinį, ornamentą - pasirink spalvą, linijos storį, pasikartojimų skaičių ir ...piešk. Gautą  piešinį - ornamentą gali atsispausdinti.

 

 

Programa "Shapegame" - trijų lygių žaidimas, kuriame reikia atpažinti ir surasti erdvines geometrines figūras - piramidę, kubą, kūgį, ritinį, prizmę. Žaidimui interneto ryšys nereikalingas.
 

Paspaudę paveikslėlį, atsisiųsite instaliacinį failą.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kompiuterinei mokomajai priemonei lietuvių kalba "Figūros" interneto ryšys nereikalingas. Jos pagalba 1-2 kl.  bei specialiųjų poreikių mokiniai pažins pagrindines plokštumines figūras.

Čia pateikiamos užduotys su šešiomis skirtingomis geometrinėmis figūromis: jas reikia atpažinti, surasti joms „antrininkes“, iš jų sudėlioti kokį nors paveikslėlį, suskaičiuoti figūrų kampus ir kt. Priemonė įgarsinta aiškia ir taisyklinga lietuvių kalba, ją galima kūrybiškai pritaikyti matematikos, dailės, technologijų pamokose. Dirbdami su ja specialiųjų poreikių vaikai lavina atmintį, mąstymą, tobulina dėmesio koncentraciją



Paspaudus paveikslėlį, atsivers instaliacinis programos failas (jį galima atsisiųsti ir iš emokyklos portalo kompiuterinių mokymo priemonių, skirtų pradiniam ir specialiajam ugdymui)

 

 


Nurodyk tinkamą figūrą (instrukcijos pateikiamos anglų kalba) - trys lygiai.

 

 


Erdvinių kūnų išklotinės, kurias galima atsispausdinti.