APIE SVETAINĘ
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE
MANO KLASĖ
APIE MANE
ARCHYVAS
RAŠYKITE
Kalbėk, skaityk, rašyk
Pažink, tyrinėk, atrask
Skaičiuok, matuok, galvok
Kurk, piešk, muzikuok
Pramogauk ir tobulėk
Išmaniųjų mokytojų kampelis
Įrankiai, programėlės
 
į pradžią    turinys    susisiekite
į pradžią
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE » Skaičiuok, matuok, galvok
spausdinti
Aritmetika mažiausiems

 

 

Norėdami atverti programą, spauskite nuorodą arba paveikslėlį.

 

 

Suskaičiuok ančiukus. Pažymėk, kiek plaukioja ančiukų.

Skaičiuoju iki 5

Skaičiuoju iki 10

Susprogdink balionėlius. Sprogdink balionėlius, pažymėtus nuo 1 iki 10 (pirmas žaidimas), nuo 1 iki 20 (antras žaidimas), įvairių paveikslėlių (trečias žaidimas), širdelių (ketvirtas žaidimas) didėjimo tvarka.










Taiklus šūvis. Suskaičiuok širdeles ir pataikyk į vaisių, ant kurio užrašytas reikiamas skaitmuo.




Mokiniai sudeda ir atima iki 12. Jie turi parinkti teisingą atsakymą. Veiksmas parodomas vaizdžiai. "Take it Away"



Mokiniai sudeda ir atima iki 12. Jie turi parinkti teisingą atsakymą. Veiksmas parodomas vaizdžiai."Ad'em Up"



Suskaičiuok ir pažymėk, kiek yra žuvyčių "Fischy count" - skaičiai iki 10.
 



"Numberz" -lentelėje reikia rasti ir pažymėti šalia esančius skaičius, kurių suma yra 10 ir tokiu būdu panaikinti melsvai  pažymėtus kvadratėlius.

 



Misteriez - mokiniai turi rasti piešinyje pasislėpusius skaičius iki 36. Žaidimas lavina dėmesingumą. Įdomus ir vyresniems pradinukams.



Math Lines - tradicinio "Luxor" žaidimo variantas, kai reikia numušti kamuoliuką, sudarant 10. Žaidimas įtvirtina skaičiaus 10 sandaros pažinimo gebėjimus.



Math - mokiniai parenka tinkamą skaičių - nežinomą dėmenį. Iš pradžių pateikiamas reiškinys su vienu nežinomuoju, vėliau su dviem, dar vėliau  - su trimis. 

 

Apskaičiuok ir nuspalvink skėtį, namą, gaidį.

 

 

"Paveikslėlių artitmetika" - šią mokomąją kompiuterinę priemonę galima naudoti ir 1 - 2 kl.,  ir dirbant ir su specialiųjų poreikių mokiniais. Mokiniai atlieka sudėties ir atimties skaičiavimus iki 20, daugybos bei dalybos užduotis (daugybos lentelės ribose). Priemonė aprašyta skyrelyje Įvairūs aritmetiniai veiksmai 

Minisebran - ši priemonė tinkama naudoti priešmokyklinėje grupėje bei 1 - 2 klasėje. Čia pateikiamos įvairios matematinės užduotys  bei žaidimai, o taip pat užduotėlės, lavinančios mokinių kalbinius įgūdžius.  
Priemonei naudoti interneto ryšys nereikalingas.

Norėdami atsisiųsti instaliacinį failą, spauskite paveikslėlį. 

 

Drabužėliai - ant juostelės reikia pakabinti marškinėlius, kurie sužymėti skaičiais (nuo mažiausio iki didžiausio)




Raketos. Kompiuterinė priemonė, mokanti suvokti skaičių iki 10 sandarą.




Voverytės užduotis. Voverytė turi iš eilės surinkti giles, kurios pažymėtos skaičias. Reikia išvengti akmenų krušos. (1-2 kl.)



Piratų laivas. Reikia suskaičiuoti, kiek statinių plaukioja jūroje.(1 kl.)



Raktai. Fėja atrakins skaičiumi pažymėtas duris tik tada, kai bus parinktas raktas, žymintis artimiausią užrašytam ant durų, skaičių.




Kiek kiaušinukų?  Atminties (memory) žaidimas, kuriame mokiniai turi rasti du paveikslėlius - užrašytą skaitmenį ir tą skaitmenį atitinkančius margučius.



Sujunk taškus. Piešinukas atsivers, kai vaikai teisingai sujungs taškus nuo 1 iki 25



Sudėties ferma. Suskaičiuok viščiukus.



Monstro skaičių eilė. Surask mostriuko kambaryje pasislėpusius skaičius nuo 1 iki 21.



Rink obuoliukus. Atlik atimties iki 10 veiksmus.


Skaičiuok žuvytes - mokykis atimti

 


Atimk, naudodamiasis skaičių ašimi.