APIE SVETAINĘ
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE
MANO KLASĖ
APIE MANE
ARCHYVAS
RAŠYKITE
Kalbėk, skaityk, rašyk
Pažink, tyrinėk, atrask
Skaičiuok, matuok, galvok
Kurk, piešk, muzikuok
Pramogauk ir tobulėk
Išmaniųjų mokytojų kampelis
Įrankiai, programėlės
 
į pradžią    turinys    susisiekite
į pradžią
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE » Įrankiai, programėlės
spausdinti
Testų, užduočių kūrimas

 
 
Su siūlomais įrankiais (pvz. Purpose Games, Quizlet, Eclipse Crossword) užduotis, testukus, apklausas mokiniams parengsite per kelias minutes. 

 
 
 
 


 

 

Purpose Games. Jums tereikia užsiregistruoti, prisijungti, pasirinkti funkciją "create" ir sekant instrukcijas kurti norimas užduotis, mokymosi priemones, testus.



Užduočių su Purpose games pavyzdžiai.

Suskaičiuok. Matematikos užduotis antrokams. Vaikai atlieka dviženklio ir vienaženklio skaičiaus sudėtį bei atimtį, šimtalangyje pažymi atsakymą  žymintį skrituliuką. Jei užduotis atlikta teisingai, skrituliukas tampa žalias, jei neteisingai, užduotį reikia pakartoti, tada skrituliukas tampa geltonas, o trečiąjį kartą - raudonas. Baigus užduotį, kompiuteris parodo jos atlikimo laiką ir procentinę teisingų atsakymų išraišką.

 



Lietuvos miestai



Daugybos lentelė
 

 


Quizlet - įrankis, tinkantis kurti apklausoms.


 


Eclipse crossword - kryžiažodžių kūrimo įrankis. Atsisiunčiamas iš svetainės ir instaliuojamas į kompiuterį.