APIE SVETAINĘ
KOMPIUTERIS MOKYKLOJE
MANO KLASĖ
APIE MANE
ARCHYVAS
RAŠYKITE
Veikla ir pasiekimai
Metodiniai darbai
Kvalifikacijos tobulinimas
 
į pradžią    turinys    susisiekite
į pradžią
APIE MANE » Metodiniai darbai
spausdinti
Kalbinių gebėjimų ugdymas.

"Kalbinių gebėjimų ugdymas pradinėje mokykloje" - tai  metodinė medžiaga, kurią sudaro darbo patirties, ugdant pradinių klasių mokinių kalbinius gebėjimus, pavyzdžiai. Ji publikuota "IKT lyderių" leidinyje (prisijungimo vardas:mokytojas, slaptažodis: mokytojas)
 
Dažnai akcentuojama, kad pagrindinis pradinių klasių mokytojo tikslas yra  išmokyti vaikus  skaityti ir rašyti. Kaip žinia, tai nesunkiai pasiekiama  įprastinių priemonių ir metodų pagalba. Tačiau šiuolaikiškam, kūrybiškam  mokytojui, suprantančiam , kad tradicinė ugdymo sistema neugdo laisvos ir kūrybiškos asmenybės, tradicinių priemonių ir metodų nebepakanka. Mokytojai ima ieškoti  naujų, novatoriškų ugdymo būdų, sudarančių galimybes mokiniams  savarankiškai įžengti į  literatūros pasaulį, suvokti raštingumo įgūdžių naudą kasdieniniame gyvenime, skatinančių  kalbos mokymosi motyvaciją, prasmingą mokymąsi.

Darbą sudaro 67 – os skaidrės, kuriose aprašyta pradinių klasių mokinių kalbinių gebėjimų lavinimo patirtis, vaizdžiai pateikiami ugdymo procese naudojamų priemonių pavyzdžiai.
 
 
 METODINĖS MEDŽIAGOS APRAŠYMAS
 
  • Šiame darbe pateikiame  dalį   pavyzdžių, idėjų, metodų ,  kaip mes skatiname skaitymo, rašymo, kalbėjimo ir klausymosi įgūdžių lavėjimą pradinėse klasėse.
  • Parinkome tas kalbiniam ugdymui skirtas veiklas, kurioms  realizuoti  naudojome  informacinių technologijų pagalba parengtas mokymosi bei vaizdines priemones.
  • Priemones rengėme  įprastinėmis  kompiuterinėmis programomis – MS Word, MS Publisher bei  įvairiais paveikslėlių,  grafikos redaktoriais (pvz. Gimp, ACDSee, Adobe Photoshop,  Paint, Corel Draw)
TURINYS
 
  • Kalbos  centras.
  • Garsų bei raidžių pažinimo, skaitymo, rašymo įgūdžių formavimas  1 klasėje.
  • Rašybos įgūdžių formavimas 3-4 klasėse.
  • Įdomiosios  užduotys ir veikla. IT panaudojimas.
  • Literatūrinis lavinimas. Skaitymo skatinimas.
  • Integruota veikla.
  • Kalbos gebėjimų vertinimas.
  • Ugdomoji aplinka.
  • Vaizdinės priemonės.